Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 23:05 - ...да си с мъж, в който и да искаш не можеш да се влюбиш
Автор: nefritenprusten Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1105 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.09.2011 09:13


image

 

Град на морски бриз, слънце, вълни и гларуси.
Главно морски гларуси. Момчета от тоя тип, дето 90% от жените припадат по тях.

Аз, понеже съм родена и израснала сред такива, не мога да им се впечетля. Нали вече ги споменах, като нещо типично, също като морето и вълните тук. Никога не са можели тези мъже да ме спечелят.
И така- ужасна жега, разгара на сезона, иска ти се да си свалиш и кожата, ако може. Аз- седнала по бански в колата. Пея си песничките от радиото и боря трафика, прибирайки се от плаж. Косите са чорлави, вързани в небрежен кок, досущ, като на чистачка. Гримът отсъства напълно от лицето, а аз цялата съм намазана с плажно олио и наподобявам по лъскавината на тюлен. Общо взето ви става ясно, че приличам на всичко друго, но не и на жена, по която някой ще се загледа.

Да, ама не! Карам си аз и светофар, след светофар ми се струва, че някой кара умишлено зад мен. Докато се мъча да разбера истина ли е това или блян, този някой щеше да се блъсне в автобус за да спрем успоредно на светофара. След клаксони и ‘’поздрави’’ с шофьора на автобуса, няма да повярвате- отваря си той прозореца, отварям си и аз моя и виждам един гларус. Ама готин, много готин гларус.
И уж съм имунизирана, защото дълго съм живяла сред тях, и уж не се забърквам с по- големи от мен играчи, обаче си казахме няколко думи, той премигна с прекрасните си зелени очи, които се открояваха на мургавото му лице, като изумруди, а аз като неопитна ученичка му дадох номера си. Ей така в бързината. На светофара. Разговор в  рамките на 40-50 секунди червено.Уж не се давам, имам принципи и не се лъжа по плейбои от морето, но в скуката на жаркия следобед, напечена от слънцето, в град, който вече ти е показал всичко от себе си и тези изумруди мигащи залена светлина насреща ми, се подхлъзнах и се оказа, че не е никак лошо все пак да се пуснеш по пързалката без да мсилиш.
Срещнах се няколко пъти с този мъж, със зелените му очи и огромните му мускулести ръце.

Доста е приятно, да ви кажа, да се свалиш с някой, докато приличаш на едно голямо нищо. Така, както никога не би му се показала. Вдига самочувствието, отразява се динамично на тонуса, пък и да не забравяме, че все пак сексът е полезен. Полезен е за кожата, за съня, за всичко и трябва да се прави.
Вече гледам с друго, далеч по- добро око на гларусите.Трябва да ги има, страхотно е да имаш взаимоотношения с мъж, в който и да искаш не можеш да се влюбиш. Не можеш, защото всичко от самото начало е ясно.





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nefritenprusten
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54997
Постинги: 13
Коментари: 43
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930